Retourneren en ruilen

Veelgestelde vragen over retourneren en ruilen

Retourneren

Op aanvraag te verkrijgen.

Jazeker, wij plannen steeds in samenspraak met de klant een retourdatum in. Hou er echter rekening mee dat, na het ophalen, het tot vijf werkdagen kan duren voordat het product terug is bij Bamboe België. 

Wanneer je kiest voor een terugbetaling, ontvang je vervolgens binnen een maximale termijn van drie werkdagen het bedrag op je rekening.

Wanneer je kiest voor een alternatief of nieuw product zijn er twee opties. Ten eerste kan je het product online omruilen, indien wij dit desbetreffende product op voorraad hebben dan kan je dit binnen een maximale termijn van drie werkdagen verwachten. Daarnaast kan je er ook voor kiezen om je product zelf te retourneren of om te ruilen door naar onze fysieke winkel te Peer te komen. Vergeet hierbij zeker je factuur niet mee te brengen. Hier kan je terug opteren voor een terugbetaling of een omruiling, vermits we dat desbetreffende product uiteraard op voorraad hebben.

Je ontvangt van ons binnen een maximale termijn van twee werkdagen een retourformulier per e-mail. Heb je na twee werkdagen nog steeds geen retourformulier mogen ontvangen van ons? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

De retour kan gewijzigd of geannuleerd worden door te reageren op de e-mail die je van ons ontvangt betreffende de gemaakte afspraak tot retour van je bestelling.

Dankzij je handig Bamboe België account is het steeds mogelijk om de status van je retourzending op de voet te volgen.

Op aanvraag te verkrijgen.

Je hebt er vast en zeker alle begrip voor dat onderstaande producten niet kunnen geretourneerd worden:

1: Producten op maat gemaakt (gezaagd, geboord, bewerkt, …)

2: Gebruikte producten

3: Onvolledige producten

4: Cadeaubonnen en kortingsbonnen

Ruilen

Goedkoper product: Je ontvangt van ons het restbedrag binnen een maximale termijn van drie werkdagen op je rekening.

Duurder product: Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Na het ontvangen van je betaling sturen wij het product naar je op.

Terugbetalingen

Dit is afhankelijk van je gekozen betaalmethode.

We betalen steeds drie werkdagen na afhandeling van de retourzending.

Heb je na vijf werkdagen nog steeds geen terugbetaling van ons mogen ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Dit is afhankelijk van je gekozen betaalmethode.

iDEAL: drie werkdagen. 

Bankoverschrijving: na ontvangst op onze rekening, drie werkdagen.

Heb je na vijf werkdagen nog steeds geen terugbetaling van ons mogen ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Dit is afhankelijk van je gekozen betaalmethode.

Je ontvangt van ons ook steeds een e-mail met de bevestiging wanneer het geld van onzentwege teruggestort is.