Betalen
Veelgestelde vragen over betalen
Betaalmogelijkheden
Hoe kan ik betalen?
In onze webshop is het mogelijk om elektronisch te betalen met iDEAL, Sofort, Bancontact en door middel van een handmatige overschrijving.
In ons magazijn kan je zowel elektronisch als contant betalen.
Onze rekeninggegevens zijn als volgt (steeds het ordernummer vermelden bij betaling):
IBAN: BE21 0016 8689 8203
BIC: GEBABEBB
Bij leveringen is het mogelijk om aan de chauffeur het verschuldigde bedrag te betalen.
Wat niet mogelijk is, zijn betalingen achteraf of aankopen op afbetaling.
Hebben jullie cadeau- en kortingsbonnen?
Jazeker! Verras je geliefde, familie en vrienden met iets origineels en schenk een cadeaubon van Bamboe België. Stuur een e-mail naar info@bamboebelgie.be met de aanvraag tot een cadeaubon en vermeld de gewenste aankoopwaarde.
Betaling mislukt of afgewezen
Wat als ik elektronisch heb betaald maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?
Controleer eerst of er geld van je rekening is afgeschreven.
Is er geld afgeschreven? Het kan tot één uur duren voordat wij betalingen binnenkrijgen. Heb je na één uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, vergeet hierbij zeker niet je transactienummer bij de hand te houden.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is je betaling jammer genoeg niet gelukt en ben je zeker en vast geen geld kwijt. Probeer vervolgens de bestelling opnieuw te plaatsen. Lukt dit nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Facturen
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Van zodra de betaling is ontvangen, ontvang je van ons per e-mail de bijhorende factuur.
Het is in dit digitaal tijdperk echter mogelijk dat je de e-mail niet ontvangt omdat deze blijft ‘hangen’. Neem dan contact op met onze klantenservice en vergeet zeker niet je ordernummer te vermelden. Wij sturen dan zo spoedig mogelijk de juiste factuur naar je op.
Wat als mijn factuur niet klopt?
Er klopt iets niet in je factuur. Gaande van een typfoutje tot het verkeerde adres en je wenst dit te wijzigen? Geen probleem, zolang dit binnen de 30 dagen na opmaak van de factuur gemeld wordt, kan dit alsnog gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij sturen je een creditfactuur waardoor je huidige factuur zal vervallen en binnen de drie werkdagen ontvang je van ons een nieuwe aangepaste factuur in je mailbox.