Garantie
Veelgestelde vragen over garantie en reparatie
Garantie en reparatie
Wat voor soort garantie heb ik?
Bamboe België geeft garantie op een deel van haar assortiment, steeds zichtbaar bij onze producten. De garantieverlening geldt uitsluitend voor fabricagefouten en ondeskundig vakmanschap.
Om een product als defect te worden beschouwd en derhalve onder de garantieverlening te vallen, moet het gebrek aanwezig of merkbaar zijn op ten minste 20 % van het product.
Wat valt buiten de garantie?
Bamboe is en blijft een natuurproduct wat natuurlijke eigenschappen met zich meebrengt. Eventuele schade aangebracht door onderstaande natuurverschijnselen behoren daarom niet tot onze garantieverlening:
1: Scheuren die ontstaan in bamboestokken, bamboematten en bamboeschermen.<
2: Verkleuring van onze bamboe producten door effect van zon, vocht of schimmels.
3: De afwijking van opgegeven product specificaties door het toedoen van het gebruik van natuurlijke materialen.
4: Roest of corrosie op en rond gegalvaniseerde staaldraad.
5: Het verkeerd of onzorgvuldig gebruik van onze bamboe producten.
6: Slijtage als gevolg van omstandigheden waarop Bamboe België geen invloed kan uitoefenen zoals weersomstandigheden of schade ontstaan tijdens het door de klant uitvoeren van transport of installatie.
Ik heb een klacht over een product. Waar kan ik dit melden?
Ben je niet tevreden over een product of een bepaald aspect van onze dienstverlening? Je kan steeds met ons contact opnemen. We vragen je een aantal gegevens en het ordernummer. Binnen een termijn van drie werkdagen ontvang je van ons een bericht terug omtrent de verdere afhandeling.