Bezorgen en afhalen
Veelgestelde vragen over bezorgen en afhalen
Bezorg- en afhaalmogelijkheden
Wat is de levertijd?
Dit is afhankelijk van product tot product.
Maximaal vijf werkdagen na bestelling ontvang je van ons de geschatte leveringstermijn.
Leveren jullie ook in de avond of in het weekend?
Dit is afhankelijk van de grootte van het bestelde product.
Zaterdag- of avondleveringen zijn mogelijk voor bundels met afmetingen tot 200 cm. Indien groter, is de levering enkel op weekdagen mogelijk.
Zon- en feestdagen wordt er door ons niet geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
Brussels Hoofdstedelijk Gewest (postcodes 1000…1299) = € 30
Henegouwen, België (postcodes 6000…6599 en 7000…7999) = € 41
Namen, België (postcodes 5000…5999) = € 37,50
Waals-Brabant, België (postcodes 1300…1499) = € 37,50
Vlaams-Brabant, België (postcodes 1500…1999 en 3000…3499) = € 30
Antwerpen, België (postcodes 2000…2999) = € 30
Limburg, België (postcodes 3500…3999) = € 25
Luik, België (postcodes 4000…4999) = € 35
Luxemburg, België (postcodes 6600…6999) = € 41
West-Vlaanderen, België (postcodes 8000…8999) = € 32
Oost-Vlaanderen, België (postcodes 9000…9999) = € 32
G. H. Luxemburg = € 44
Noord-Brabant, Nederland (postcodes 4250…4299, 4600…4671, 4680…4681, 4700…5299, 5340…5765, 5820…5846, 6020…6029) = € 30
Limburg, Nederland (postcodes 5766…5817, 5850…6019, 6030…6499, 6584…6599) = € 30
Andere regio’s op aanvraag
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Bij de bestelling kan er als verzendmethode voor ‘afhalen in de winkel’ gekozen worden. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met bijhorende datum wanneer de bestelling kan worden afgehaald in onze magazijn (Weg naar Helchteren 83, 3670 Oudsbergen).
Het is ook mogelijk om, zonder online bestelling en afspraak, je gewenste product(en) te kopen door deze ter plaatse aan te kopen in onze winkel te Peer. Dit kan zowel cash als elektronisch.
Wij beschikken over een ruim en gevarieerd aanbod van producten die je persoonlijk kan komen bewonderen, uitzoeken en kopen.
Let op! Moeten er zaag- en andere werkzaamheden worden verricht, dan dient het product op voorhand te worden besteld.
Bezorgproblemen
Wat als mijn levering vertraagd is?
Het valt gelukkig zelden of nooit voor, maar omwille van onvoorziene omstandigheden kan een levering vertraging oplopen.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Wij behandelen onze producten met de grootste zorg en verpakken deze steeds zo goed mogelijk. Echter valt eventuele schade tijdens het transport, wegens een onvoorziene omstandigheid, nooit uit te sluiten.
Neem in dat geval even contact op met ons om samen een oplossing te vinden. Daarnaast kan je ook persoonlijk langskomen in ons magazijn (Weg naar Helchteren 83, 3670 Oudsbergen).
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet of gedeeltelijk heb ontvangen?
Jammer genoeg valt het wel eens voor dat een bestelling door een onvoorziene omstandigheid niet, of slechts gedeeltelijk wordt geleverd. Dat is lastig. Wanneer je jezelf in deze situatie zal bevinden, hanteer dan eerst onderstaande belangrijke opmerkingen.
- Het bezorgadres: Is dit wel het juiste?
- De (digitale) brievenbus: Een E-mail ontvangen? Het is mogelijk dat je bestelling bij een buur of pick-up punt is afgegeven.
- Het pakket zelf: We maken onze producten en bijhorende verpakkingen steeds zeer goed vast, hierdoor liggen of zitten al onze producten goed aan elkaar, daardoor kan het lijken alsof er van bepaalde producten soms te weinig aanwezig zijn. Haal daarom de hele verpakking weg en onderzoek grondig of er wel effectief te weinig producten aanwezig zijn.
Hebben bovenstaande opmerkingen geen hulp kunnen bieden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik ben niet tevreden over de bezorging. Waar kan ik dit melden?
Je kan met ons contact op nemen om een eventuele klacht te melden. Wij schieten meteen in actie en onderzoeken wat er is fout gelopen. Wij proberen zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing voor je te vinden.