Bestellen
Veelgestelde vragen over bestellen
Bestellen of annuleren
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Klik op de groene knop ‘in winkelmand’ en de gewenste producten komen automatisch in je digitale winkelmandje terecht. Zijn al je gewenste producten toegevoegd? Vervolgens ga je naar het winkelmandje en klik je op ‘afrekenen’.
We raden je aan om een Bamboe België account aan te maken. Zo hoef je niet telkens je gegevens opnieuw in te geven.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, is het mogelijk om deze nog te annuleren. Dit is enkel mogelijk indien je beschikt over een eigen Bamboe België account.
Indien je order toch al is verstuurd kan je ons online retouraanvraag-formulier invullen.
Voorraadstatus
Wat betekent de voorraadstatus ''Niet op voorraad''?
Het is mogelijk dat we een product op een bepaald moment even niet op voorraad hebben. Wens je dit product toch te kopen? Geen enkel probleem, het enige wat je hoeft te doen is een mail sturen naar onze klantenservice. Hierin vermeld je de productcode en het gewenste aantal. Zodra wij je product opnieuw ter beschikking hebben krijg je van ons een mail zodat je vervolgens het product via onze website kan bestellen.